Idag är det Cecilias Dag



Ikväll skall jag mysa under min Klippanfilt med denna tidning i handen. Älskar verkligen omslaget med den inbjudande sängen och de fina Mimoukuddarna.

Nu är vi hemkomna efter härlig helg i Kalmar hos bästa Linda och Nils. I helgen hann vi med både födelsedagsfirande och lite butiksspaning. Jag flyttade ju ifrån Kalmar för 2,5 år sedan och under de här åren har det kommit upp en mycket nytt i butiksväg. Men istället för att handla något fint i någon av dem nya butikerna, blev det istället en standardpåse från H & M och en från Ordning och Reda som fick följa med hem till Skåne. Nu har vi bunkrat upp med fina julkort inför julen och en ny kalender införskaffades på Ordning och Reda. Jag tycker att de har så mycket snyggt, enkelt och stilrent med en liten twist.

Har det regnat konstant hos er också? Här i Skåne har det ösregnat hela dagen och man vill bara stanna inne. Perfekt kväll att tända lite ljus och slappa i soffan med lite nya tidningar. Jag fick några nya glossiga magasin av Magnus i namnsdagspresent idag. Vi brukar inte fira våra namnsdagar med nåt speciellt, men brukar ge den andra något litet i present för att uppmärksamma dagen.   

Massor med varma kramar! 


Kommentarer
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan

Grattis på namnsdagen :)



Nej, här har det snöat hela dagen och fortsätter så även nu. Väldigt mysigt =)



Kram

2010-11-22 @ 20:56:57
URL: http://uh-huh-me.com/
Postat av: Madeleine

Grattis på namnsdagen::)



Här har det snöat hela dagen och det var glashalt när jag skulle gå hem från jobbet. Fick hasa mig fram... Men mysigt är det:)



kraam

2010-11-22 @ 21:06:44
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Grattis i efterskott på namnsdagen!



Idag har vi storm med snö och rusk. Dock tycks snön inte vilja stanna på backen... men mysigt att sätta upp adventsljusen när man hör vinden utanför fönstret =)



Kram!

2010-11-23 @ 13:13:11
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0