Blev det något från Lanvin idag?



Var det någon som hann shoppa något från Lanvins kollektionen? Någon kanske till och med köade till någon av de utvalda butikerna som sålde kollektionen.

Personligen tycker jag att klänningarna var lite för speciella och för dyra eftersom jag lätt tröttnar på saker och ting. Men jag klickade i alla fall hem den här tishan som jag tror kan bli fin till ett par svarta tights. När jag var inne med hemsidan vid åtta så hade jag inga problem att handla något och när jag sedan klickade in på hemsidan när jag kom hem efter jobbet så var allt slutsålt. Men om det är någon som vill ha något så brukar ju webbshopen fyllas på igen när lugnet har lagt sig.

Ikväll står det förutom matlagning även packning på kvällens schema. Imorgon åker jag och mina avdelningskollegor till Helsingborg för lite uppdatering av redovisningsnyheter. Jag kommer därför vara borta från bloggen imorgon och på torsdag. Jag ser verkligen fram emot denna kurs dels för att lära sig ny saker samt chansen att få träffa kollegor från andra EY-kontor. 

Nu skall jag fortsätta med maten så den är färdig när Magnus droppar in. Ikväll ska jag laga ugnsbakade kycklingfiléer med apelsinsås och couscous. Om ni är sugen på att laga det, så hittar ni receptet i den rosarutiga Hälsokokboken.   

Kramar


Kommentarer
Postat av: Therese

Den var riktigt cool, jag struntade i det då jag tycker att de är lite svårt just nu att köpa till senare och att det mest är en hype som går över så kommer det nåt nytt.



Hoppas kvällen blir fin! kram

2010-11-23 @ 19:57:20
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Zandra

Tack snälla rara! :-)

Hoppas du får en trevlig och givande "kickoff" med jobbet.

Kram

2010-11-23 @ 20:19:17
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Nicky

Nej tyvärr blev det inget för min del :( jag jobbade. Jag ville gärna ha en svart klänning och den röda plast halsbandet. Bra att veta att webbshopen fyllas på. Visste faktiskt inte det :)



Ha det bra! Kram/Nicky

Postat av: Elins blogg

Jättefin tisha. Jag går förbi stora HM på Hamngatan när jag går till jobbet och igår stannade jag till lite och kollade på kollektionen. Folk var helt galna kl 10 på morgonen och köade in dit som galningar!



Hoppas du får en fin onsdag trots snöovädret! Kraamar

2010-11-24 @ 07:47:38
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/
Postat av: ulrika

Tack tack!



Hoppas att ni får en trevlig och "lärorik" resa =)



Kram

2010-11-24 @ 08:02:16
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Nej, inget köp för mig!! Men jag tycker din tischa är fin! Tycker alla verkar handla bra för...liksom.



Hoppas du mår bra och har trevligt i Helsingborg!



Kram

2010-11-24 @ 18:15:09
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej tjejen!



Inget Lanvin för min del : - ) Håller mig lugn med klädinköp. Tror mig behöva ha en del kläder då jag blir tjockare så jag får gott spara nu ; - ) Hihi!



Hur är de annars?



Hoppas ni får en bra resa tillsammans med jobbet ditt!



KRAMAR

2010-11-24 @ 22:19:49
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0