Härlig julinspiration från Bo Bedre


Bild från danska Bo Bedre

Nu är jag tillbaka från utbildningsdagarna i Helsingborg. Innan jag skulle gå och lägga mig igår slank jag in på Pressbyrån och köpte julupplagan från danska Bo Bedre. I tidningen finns det så många underbara bilder och därmed massor av underbar inspiration. Men jag hann inte bläddra särskilt många sidor igår innan jag föll i djup sömn efter en lärorik utbildningsdag.

Jag tycker att det skall bli så mysigt att äntligen få upp adventsstjärnan och adventsljusstaken nu till helgen. Det kommer att bidra till att vi äntligen får in lite ljus i den annars så mörka vardagen. Imorgon skall jag gå redan vid lunch för att kunna ta en tur på stan för lite julshopping. Jag har inte varit på stan på några veckor och jag ser fram emot att se hur affärerna har julpyntat i sina butikslokaler.

Ha en fortsatt härlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0