Julklappslista del 1

Jul

Idag har Magnus och jag varit på stan och spanat efter kommande julklappar. Jag skulle kunna göra min lista väldigt lång, men här är ett axplock på vad jag skulle vilja hitta under granen. Förra helgen luktade jag på Marc Jacobs parfymen Lola och den var verkligen en riktig Cicci-parfym. Den luktade så underbart gott att jag inte kan glömma den. Jag tror att den kan bli ett jättebra komplement till mina andra favoriter FlowerBomb och Daisy. Det är egentligen konstigt att man ibland inte kan släppa vissa saker, utan får ett riktigt ha-begär som ropar "jag vill ha".

Jag fick min Lanvin Tee idag och innan jag skickar tillbaka den, tänkte jag fråga om det är någon som är intresserad att köpa den för mitt inköpspris. Jag valde small och den var för stor i storleken för mig. Riktigt tråkigt eftersom jag pendlar mellan XS och S. 

Kramar 


Kommentarer
Postat av: Bella

Så mycket fint du hittat till din önskelista! Kan direkt skriva upp det mesta på min egen :)



Hoppas du får en riktigt mysig första advent



Kramar Bella

2010-11-26 @ 21:40:16
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: camilla

Jisses så mycket godbitar! Kan sno din önskelista rakt av ;) Boken har jag dock, den är riktigt riktigt bra! Verkar som vi har samma typ av parfymfavoriter ser jag! :) Kramar

2010-12-07 @ 22:29:08
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0