29:e november



Jag gillar ju sagt enkelt och stilrent julpynt. På fönsterkarmen i vardagsrummet hittar vi ännu fler silvriga kulor och den här gången är det Alvar Aaltovasen som har fått påfyllningen. Som ni ser så har vi bytt plats på Cindyn och jag tycker den passade riktigt bra ihop med de silvriga kulorna och den lilla hyacinten.

Jag hoppas att ni är försiktiga ute i trafiken nu när vädret inte är det bästa! Vägarna var inte skottade och rätt isiga när jag körde till jobbet eller hem så man fick ta det riktigt försiktigt. Det är ju bättre att köra lite försiktigare och komma fram någon minut senare än att det sker någon beklaglig olycka.

Nu när jag har julpyntat klart härhemma så blev en julstjärna blev över. Den tog jag med till jobbet och nu pryder den mitt fönster på kontoret. Man tillbringar ju så mycket tid på jobbet så varför ska inte julpynta där också. 

Nu blir cookingtime för min del.

Kramar 


Kommentarer
Postat av: Karin i Umeå

Kul att följa dig! Även om jag är dålig på att kommentera. Glad advent!

2010-11-29 @ 19:08:23
Postat av: Anna - Starwoman

Superdupersnyggt med Cindy i fönstret, blir så sugen på en jag också när jag ser den :-)

2010-11-29 @ 22:36:11
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Ann-Louise

Där gör sig Cindyn ännu bättre!! Tänkte faktiskt på att en sån snygg lampa borde stå mer synligt när du visade din första placering av den ;-)



Vi har också adventstakar i fönstren på jobbet! Mysigt som du säger, då man är där så länge.



Kram

2010-11-29 @ 23:09:38
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

PS. Bilden är som bloggen -"Genom mitt fönster"

Det var det första jag tänkte på och sen glömde jag ändå....åldern kanske ;-)

2010-11-29 @ 23:10:59
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0