Bara en dag kvar...och stor lycka



Välkommen hem! Idag fick jag hem ett paket med något speciellt som jag verkligen har längtat efter! Jag fick paketet till och med hemkört till jobbet och jag slapp därmed hämta ut det eller vänta tills jag kom hem. Undrar ni vad som låg i paketet... och nej min Cindylampa har inte kommit än.

Idag har det varit som en torsdag för mig. Jag har bara en dag kvar på min arbetsvecka och kommer därmed vara ledig på fredag. Det skall bli så skönt att få en extra ledig dag på helgen, eftersom de brukar ju vanligtvis bara susa iväg och vips så är det måndag igen. 

På lördag är planen att det bär iväg mot Malmö och de stora möbelvaruhusen. Då ska Magnus och jag beta av nya IKEA, danska ILVA och nya möbelbutiken LUTZ som ligger där IKEA låg innan. Vi är på jakt efter ett nytt förvaringsskåp till arbetshörnan och kanske hittar vi det vi letar efter på lördag. Mitt krav är att skåpet ska rymma mycket och att det ska vara vitt och stilrent. Inte så oväntat kanske...

Ha en fortsatt härlig kväll!

Kramar♥ 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tror att du köpt en väska:)



Skönt med långledig helg. Jag slutar lite tidigare på fredag då vi stänger banken redan 13.00.

Kan inte avslöja resmålet ännu det är ju en suprise resa:)



KRAAM

2010-11-03 @ 21:13:31
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Linda - Inspiration, Inredning, Design

Spännande, spännande, vad kan det vara:D

Ska bli kul att se hur den ser ut.



Skönt med en ledig fredag. Hoppas ni får det bra i Malmö.

Kram på dig

2010-11-04 @ 08:30:51
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Vilken vacker bild! Skönt med lite ledigt imorgon, hoppas ni hittar vad ni söker i helgen =) Låter som ett skåp helt i min smak.



Kram!

2010-11-04 @ 08:37:27
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Therese

Härligt att den kommit! Det lät inte helt fel med den helgplanen det hade jag inte sagt nej till. kram till dig

2010-11-05 @ 20:26:09
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0