Helgen i Malmö




Nu är jag tillbaka efter några dagars frånvaro. Helgen som gick har Magnus och jag varit och besök hans föräldrar i Lund och vi hann även med två turer in till Malmö. I lördags besökte vi IKEA, Ilva och nya XXXLutz. Om ni har vägarna förbi Malmö är det värt att ta en sväng inom XXXLutz. Det är Europas tredje största möbelvaruhuskedja och de har nu öppnat i IKEAs gamla lokaler i Bulltofta. De hade väldigt mycket fint och är ett bra alternativ om man inte vill ha IKEA-möbler. 

I söndags var vi och såg när Malmö tog hem Allsvenskan. Jag är verkligen inget fotbollsfan, men min kära sambo är det. Men även om jag inte är så intresserad var det en mäktig syn när fansen sprang in på planen när slutsignalen gick.

Det var till och med ett par som stod bredvid mig som undrade varför jag inte sjöng med i sångerna. Men det är ju inte så lätt när man inte kan dem...

Kramar
     

Kommentarer
Postat av: Emma

Får kanske bli ett besök på de där varuhuset : - )

Har kikat in på sidan & hittat lite smått och gott!



Hihi! Jag var också med Jens på fotboll för några år sedan & det var ingen höjdare enligt mig. Kände mig inte så hemma där om man säger så! ; - )



KRAMISAR

2010-11-09 @ 19:37:33
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: camilla

Jag är heller inget fotbollsfan men kan tycka det är riktigt kul att gå på en riktig match, sån stämning! Men jag skulle inte heller kunna sjunga med :)



Tack för din goa kommentar! Det blev en tung helg men på något lustigt vis ganska väntat.. det var väl inte helt enkelt inte meningen denna gång! :(



Kramar

2010-11-09 @ 20:05:16
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan

Hihi förstår att du inte kände dig riktigt hemma, skulle inte jag heller!



Ha en skön kväll! Kram

2010-11-09 @ 20:05:36
URL: http://uh-huh-me.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0