The Cinnamon Buns Day



Kanelbullar från gårdagens bak. Det godaste grundreceptet på kanelbullar är enligt mig Leilas. I vanliga fall brukar jag baka blåbärsbullarna. Men jag hade inga blåbär hemma så det fick bli traditionella. Till kanelbullarna dricker jag kall mjölk i min guldiga Filippa K-mugg som jag köpte av bloggerskan Camilla.

Som vanligt har denna måndag bara susat iväg och om några timmar är det tisdag. Efter jobbet idag var Magnus och jag en sväng på stan. Jag hittade ett par söta ballerinaskor i mocka i lördags. Men jag köpte dem inte då och efter nån dags tänkande slog jag till idag. Hösten är kanske inte rätt årstid att köpa ballerinaskor på, men jag brukar ha ballerinaskor på kontoret även på vintern.

Vi besökte även de tre nya inredningsbutikerna som öppnade förra veckan. Tyvärr var utbudet detsamma i alla tre butikerna och inte min inredningssmak. Jag får hoppas att nån byter inriktning för jag tror att Kristianstad är för litet för tre inredningsbutiker med lantlig fransk stil.

Kramar och ät nu riktigt många kanelbullar!

Kommentarer
Postat av: Elins blogg

Mm så gott med kanelbullar ;)



Visst är det jobbigt när man inte har egen tvättmaskin.. Våran tvättstuga är aldrig ledig heller, man kan aldrig bara gå ner om man har ett plagg som måste tvättas fort direkt, utan det är typ 2 veckors väntan på en tid! Inte så kul..



The City och The Hills är perfekt att kolla på när man är ensam hemma, perfekta tjejserier.



Kram, ha en bra dag!

2010-10-05 @ 08:28:39
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Välkommen hem, och vilka härliga bullar du mumsade igår!



Vad trist att alla tre butikerna kör samma stil. Hoppas med dig att någon av dem åtminstonde ändrar inriktning =)



Kram!



2010-10-05 @ 09:57:38
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: camilla

Fasen vad gott! Dina bullar ser ju helt perfekta ut! :)

Vi börjar komma iordning i lägenheten så det känns skönt! De passar oss bra att bo i lägenhet såhär års men jag kommer sakna huset i sommar, men då är vi förhoppningsvis igång med husbygget!



Självklart fick du länka, blir bara glad! Tack! Kramar

2010-10-05 @ 18:05:02
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0