Elsas Värld



Det är tur att jag slukar ungefär en bok i veckan. För det kommer hela tiden ut nya böcker som jag vill ha i min samling. När jag kickade in på Adlibris igår såg jag att andra boken om Elsa fanns nu att köpa. Jag älskade Sofi Fahrmans debutroman och detta är andra boken av tre om karatären Elsa. I den här boken får man följa med henne till New Yorks modevecka. Spännande Spännande!

Idag infinner det sig ett lugn hemma mig och Magnus. Jag myser runt härhemma i tights, tjock kofta, osminkad och håret i en knut. Det är så skönt att slippa bry sig hur man ser ut på söndagar, bara vara helt neutral och låta håret från en dags vila från hårtorken.

För någon timme sedan svängde jag ihop en sats med hemmagjord müsli. Jag blev så inspirerad av Linda och bestämde mig för att testa jag också. När jag är iväg och handlar brukar jag aldrig hitta någon müsli som faller mig i smaken. Jag är inte så förtjust i russin och tycker att det är russin i var och varannan sort. Nu blev det istället en egen blandning med nötter, torkade blåbär och jordgubbar. Mums

Kramar


Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vad kul att du tyckte om köket! Riktigt snyggt..



Åh, vad bra att den boken kommit ut! Tycker att böckerna om Elsa är väldigt underhållande och skönt att läsa lite "lättare" litteratur ibland.. Den får jag helt enkelt köpa!



Ha en fortsatt mysig kväll! Kram /Miia

2010-10-24 @ 19:55:42
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Bella

Har också läst första boken och gillade den så den här kommer få följa med mig hem inom kort oxå :)



Hoppas du haft en bra dag vännen



Kramar Bella

2010-10-25 @ 22:23:14
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Mia ☆

Jag har inte ens läst första boken, men det låter som om jag borde ge den en chans =)



Instämmer i att det är härligt att bara vara på söndagar, låta hy och hår få lite välförtjänt vila och bara mysa runt =)



Kram!

2010-10-26 @ 08:55:59
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0