I'm a Cherry



Idag fick jag den här gulliga bloggutmärkelsen av Zandra och Camilla.
 Tack så hemskt mycket söta ni!

Awarden kommer med följande krav: Berätta tre saker som ligger dig varmt om hjärtat och visa en favorit bild. Skicka sedan awarden vidare till fem bloggare.

Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat mitt är


Magnus

Familjen

och mina fina vänner 




Älskar denna bild från vår Greklandsresa förra året.
 Till skillnad från mig är Magnus ingen linslus och därför finns det få bra bilder på oss tillsammans. 

Nu skall jag skicka vidare detta körsbär till fem bloggerskor som jag har följt i flera år
 
 
Linda

Emma

Madeleine

Katta

Mia


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack gumman för denna underbart fina award! : - )



Vilken mysig helg ni haft tillsammans med era vänner! Härligt att kunna träffas en hel helg & få vara tillsammans och partaja!



Sv: Förvaring är a & o här hemma. Får bli en IKEA tripp snart igen. Behöver fler bra backar!! : - )



KRAMIS & sussa sött!

2010-10-18 @ 22:22:56
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Men vad gullig du är! Tack så hemskt mycket, vilken härlig start på dagen det blev =)



Hoppas allt är bra, och vilken fin bild du valde!



Kram!

2010-10-19 @ 11:53:06
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0