Happy Friday




Ikväll invigs Kristianstads nya stolthet, Kristianstad Arena, och jag, Sandra och Anette ska gå på invigningsfesten. Ikväll skall bland annat Måns, Salem och Lena PH (eller heter hon Holknekt?) stå för underhållning. Jag tycker att det är kul att det händer någonting i stán. Men det känns lite som om att varenda stad har en egen arena nuförtiden. Därför är jag lite skeptisk som ekonom till att bygget kommer att gå med vinst. 

Ikväll när är jag på festen kommer Linda och Nils hit på besök som Magnus då får underhålla. Det är tur att de kommer att stanna tills på söndag, så även jag hinner umgås med dem. Imorgon ska vi (jag och Linda) och tre andra tjejer som umgicks under högskoletiden ha en heldag tillsammans. Vi har inte träffats allihopa sedan vi slutade för 2,5 år sedan och därför har jag verkligen sett framemot denna återförening. 

Nu skall jag avsluta inlägget med ett inredningstips. Länna Möbler har nu 10 % på hela sortimentet och precis som vanligt är det fraktfritt. Jag älskar ju nedsatt pris på hela sortimentet och därför jag kunde inte hejda mina klickgalna fingrar. Därför kommer vi nu snart att välkomna ytterligare en medlem i familjen K... Kan ni gissa vad jag har klickat hem?

Ha en underbar fredag!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Superkul med återförening =) Vi försöker träffas så fort det går och så länge man har möjlighet men alla kan givetvis inte alltid...



Jo det är lite tidigt med snö då den 40 mil norrut kom kring den 23 oktober förra året, men det är bara att se glad ut =)



Kram

2010-10-15 @ 17:41:35
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Emma

En Lampa!!! En ny kartell lampa har du klickat hem : - )??



KUL med besök & så mysigt att dom stannar hela helgen! Då hinner ni umgås en massa & prata : - )



Vilken rolig kväll ni kommer att få på den nya arenan! Ha de så skoj & skaka rumpan åt mig också ; - )



KRAMAR i tusen

2010-10-15 @ 18:10:35
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Kartellampa så klart!



Har jag berättat att jag bor 10 min från Länna möbler? De har hippat till sig enormt.

Ja, sonen vill bli arkitekt och det verkar skoj med hans inriktning!!



Hoppas du får en trevlig kväll på arenan och att helgen i övrigt skoj med vännerna!



Kramar

2010-10-15 @ 22:33:11
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Bella

Det är klart du har klickat hem en kartellampa :) KUl!!!



Låter som du har en kanonhelg framför dig!!



Ha det gott



Kramar Bella

2010-10-15 @ 22:36:20
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Therese

Hoppas du hade jättekul! Låter inte som det gick att ha trevligt. Intressant med länna jag kanske med måste kika lite men jag har just beställt massa annat från usa som blev dyrt. kram

2010-10-16 @ 12:14:04
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Jag gissar på en fining som heter Cindy! ;)



Kraaam

2010-10-16 @ 22:05:45
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0