Datastrul och borttappat företag


Bild tagen från BoBedre.dk

Idag känner jag mig enormt stressad på grund av jobbet. När jag precis skulle gå hem för dagen hängde sig bokföringsprogramet på min dator. När jag sedan skulle klickade upp företaget igen kunde inte programmet hitta företaget överhuvudtaget!

Vår nationella IT- och programsupport hade redan gått för dagen och jag får istället vänta och ta itu med problemet imorgon. Jag hoppas verkligen att supporten kan hitta mitt företag och dagens gjorda arbete! Om de inte gör det så ligger jag väldigt dåligt till med arbetsplaneringen innan deadline som är på tisdag! Samtidigt känner jag själv så maktlöst som inte kan påverka någonting pga av ett dumt datorprogram.

Nu ska jag ta och äta lite innan kvällens träning.

Kram





Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken läcker bild du hittat!!



Shit, så trist med förtaget i bokföringsprogrammet, hoppas verkligen att du kan få hjälp att hitta det, dator ska bara funka, galet frustrerande...



Kramar Bella

2010-10-07 @ 21:41:28
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: uh-huh-me.com ~ Nettan

Men usch vad trist :( hoppas att det ordnar sig men det tror jag nog! :)



Kram

2010-10-08 @ 10:03:26
URL: http://uh-huh-me.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0