Home again




Vårt hotell Grecotel Corfu Imperial



Jag och mina fina kurskamrater på en av veckans många middagar.
 
Nu är jag hemma igen efter en veckas utbildning på Korfu. Vi landade på Landvetter vid 23.00 igår och fem timmar senare kunde jag äntligen krypa ner i sängen. 

Under den gångna veckan har vi både haft tur och otur med det grekiska vädret. Jag har både fått uppleva ihållande hällregn och varma sommardagar. Tyvärr var det hällregn på den lediga dag och på undervisningsdagarna var det strålande sol. 

Det var med jag blandade känslor jag satte mig i transferbussen till Korfu flygplats. Jag ville både hem till vardagen och till Magnus, men samtidigt var det tråkigt att lämna solen och de underbara människor som jag har fått lära känna under den gångna veckan.    

Idag har jag varit och besökt min frisör Emelie, så nu känner jag mig både fräsch i håret och i hyn. Vi kapade ca 15 cm i längderna och la i kopparröda och chokladbruna slingor. Jag blev urnöjd med det färdiga resultatet och håret känns mer lättskött än någonsin.

Nu blir det Idol och sen Carina Berg.

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Karin

Men vilka snyggigar som gick på din kurs! :-)



Kul att lära känna dig och jag ska följa din blogg med stort intresse. Vår hemresa gick bra. "Jeansjackan" drack på flygplatsen och när vi satt i flygplanet så väntade de in några personer och han kom in sist av alla....



Men skönt att komma hem var det och jag ska strax krypa till kojs i min sköna säng. Hälsa alla!



Kram Karin från Umeå

2010-09-29 @ 21:01:31
Postat av: Madeleine

Välkommen hem:)



Vad kul att du haft en bra resa och att det var bra människor med. Allt har ju ett slut hur gärna man vill stanna kvar:)



KRAM

2010-09-29 @ 21:09:37
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är svårt med värme när man är på kurs man vill mest smita iväg. Förstår att du tyckte det var kallt att komma hem. Låter fint med håret, jag ska gå igen om 3 veckor ska bli skönt. Det blev samma tv tittande för oss här hemma med. kram till dig

2010-09-29 @ 23:07:34
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Marie Sjöström

Hej Cicci,



Vilken fin blogg!



Jag hittade er sida och undrar om ni skulle vara intresserad av att publicera en länk till våran klients hemsida?

Denna artikel har en diskret länk till Expedias hemsida, som vi sammarbetar med.



URL: http://www.expedia.se/



Tack för att ni har tagit er tid och läst. Tveka inte att kontakta mig om ni har några frågor. Jag skickar gärna artikeln till er om ni är intresserad.



Med vänlig hälsning,



Marie Sjöström

OBAN Multilingual



2011-02-08 @ 11:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0