2 gånger Cape




Precis så här kommer jag att bära min nya svarta cape i höst, med skjorta från Ralph Lauren och jeans från TopShop.

Kan det inte sluta regna och bli lite varmare?! Efter jobbet beslöt jag mig för att ta en liten runda på stan. Jag blev tvungen att ta på mig yllekofta över skjortan och Hunterstövlar för att inte frysa eller bli blöt om fötterna. Riktigt trist eftersom vi bara är i mitten av augusti. Om jag inte hade vetat att det var augusti, så hade jag nästan gissat på att vi var inne i oktober!

Eftersom jag är i höststämning för tillfället passar dagens inköp min sinnesstämning idag. Dessa caper från Åhléns kommer att bli riktigt användbara i höst och förhoppningsvis några kvällar i sommar. Den rosa är lite finare i materialet och passar alldeles utmärkt som en kofta redan nu. Medan den svarta är mer som en värmande filt. Jag hade tänkt använda den svarta över en skjorta på jobbet när det blir lite kallare. Den söta tjejen som stod i kassan tipsade att hon hade sin "filt" under sin skinnjacka. Med andra ord så kan man ha dem till mycket!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Tess

Där sa du något, det är ta mig tusan en klassiker och det innebär ju inget annat än att jag måste ha den! :D



Får väl smita inom butiken imorgon! Hoppas ni hade mysigt på Rhodos, jag har sj varit där flertalet gånger.



Kran

2011-08-11 @ 20:36:23
URL: http://tessnorberg.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Härligt med koftor! Ena sekunden kan man verkligen längta efter hösten och nästa stund så är det pest och pina :D



PS. Har inte hunnit läsa böcker av så många författare än utan har mest hållit mig till klassikerna men har fått flera tips ska bara komma ihåg vad dom hette först ;D

2011-08-11 @ 21:41:59
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Christin

Jättefina och ser mysiga ut!

2011-08-11 @ 22:23:09
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: Elins blogg

Snyggt! Håller med dig, så deprimerande att det redan känns som att hösten är påväg när det bara är augusti..



Sv: Tack så mycket. Jag har velat jobba med det hela tiden men nu tog jag äntligen steget! Så himla kul att börja jobba med nåt helt annat.



Trevlig helg söta du!



Kram Elin

2011-08-12 @ 08:09:31
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/
Postat av: Elins blogg

Glömde svara på din fråga, började förra veckan så jag har jobbat två veckor nu! :-)



Kraam

2011-08-12 @ 08:10:29
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0