Fikadate och middagsdate




Igår hann jag med både en fikadate och en middagsdate! Det började med en uppdatering med Sandra på Nostalgia och sen en tur på stan innan butikerna stängde. Trodde först att jag inte skulle hitta något. Men väl inne på HM fann jag denna smutsrosa scarfs. På senaste tiden har jag börjat få en förkärlek till smutsiga pasteller så jag kan förstå i efterhand att den fick komma med hem. 

Jag hann vara hemma i fem minuter innan Anne ringde och frågade om vi ville hänga med till Åhus för att äta och ta en glass. Glass, mat och trevligt sällskap tackar man ju inte nej till. I Åhus var det till och med så varmt att vi kunde sitta ute och äta. Riktigt härligt att kunna njuta av det sista av sommaren. Mätta i magen åkte vi sedan ner till Åhus Hamn för att njuta av glassen. Utan att veta om det valde jag 500 kr/liter glass så mina kulor var minismå jämfört med Annes och Roberts. Smått besviken frågade jag glassgubben varför mina och Magnus kulor var så små jämfört med deras och då fick jag veta hur dyr glass vi åt. Smaken var god men jag föredrar hellre Ben&Jerrys eller Ottos Glass.

Kram


Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken toppendag du haft!! Kan ju inte bli fel med fika, mat och glass tillsammans med goda vänner! Lite snopet med glassen bara...



Hoppas du får en mysig söndagkväll



Kramar Bella

2011-08-21 @ 20:33:15
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: christin

Mums vad gott den där fikan ser ut! är det sjalen du har på dig på bilden som du köpte? den är jättefin! passar perfekt till hösten oxå

2011-08-21 @ 21:35:41
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0