Lillördag


Bild: Alvhem

Det var så skönt att vakna i morse och veta att jag är ledig ända fram till måndag. Så skönt att kunna ta lite långledigt nu när de viktigaste arbetsuppgifterna är avklarade. Men jag kan inte riktigt släppa arbetet nu när kontoret är öppet, kunder ringer mig på mobilen och jag håller mig själv uppdaterad genom mailen. Men jag är alla fall inte på kontoret personligen och det är huvudsaken.

Idag har Magnus och jag varit på stan och jagat 25-års present. Jag hade tänkt ut en jättebra present, men det visade sig att en del av presenten var slut i butikerna. Typiskt! Nu gäller det att ev. tänka om och komma på något nytt! Oftast snöar jag in mig på ett spår och nu gick denna idé i kras... Men på fredag ska vi till Malmö på middag och förhoppningsvis kan jag hitta någonting där.

Jag är nästa precis hemkommen från ett riktigt jobbigt skivstångspass. Jag har inte gått på något skivstångspass på hela sommaren och därför är kroppen extra mör. Det var ledarens allra första pass och hon var superduktig för att var första gången. Kul tycker jag att det kommer in nytt blod på Friskis.

Ingen har väl missat dagens stora nyhet att Viktoria och Daniel väntar smått. En riktig rolig nyhet och jag tycker att det skall bli riktigt spännande att följa babyutveckligen i media.

Många kramar    


Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken härlig bild, ser så fräscht ut!



Hoppas du kan släppa jobbet och njuta av ledigheten och inte får allt för mycket träningsverk!



Kramar Bella

2011-08-17 @ 22:08:04
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Zandra- ☆

Å du har gjort om lite :-)

Fint!!



Ja den lila färgen gillade jag också :-)

Hoppas du kommer på nåt nytt i presentväg.

Är så svårt när man verkligen vet vad man vill ha... typiskt att de du tänkt dej var slut.

Ha en fortsatt mysig vecka.

Kramar

2011-08-17 @ 22:23:34
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Johanna Stålros

Visst är de där örnegotten helt underbara.....hoppas du hittade en present. kram Johanna

2011-08-17 @ 22:58:42
URL: http://www.njutbarating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0