Lite Kalabalik




Visst liknar armbanden från Lite Kalabalik stora juvelfärgade karameller? Jag hade stor beslutsångest igår när jag beställde hem ett från Creative Lounge. Tycker alla är så fina och skulle egentligen vilja ha allihopa. Men tillslut bestämde jag mig för Lite Kate (den marinblåa stenen med mullvadsfärgat band).

Idag hade vi egentligen planerat att åka till Ronneby för att hälsa på familjen. Min mamma och bror kom nämligen hem från i Brasilien och New York i torsdags. Innan de åkte gjorde jag en liten beställning och idag skulle vi ha åkt och sett om de hittat något från listan. Men det blev ändrade planer i sista minuten så jag får hålla mig till tåls en vecka till. Efter deras resa har jag blivit riktigt sugen på att åka till New York. Mamma beskrev det som en shoppingstad utan dess like och att jag hade passat som fisken i vattnet där. Nu gäller det för mig att övertala Magnus att vi ska åka dit nästa gång vi funderar på att resa.

Kramar!  


Kommentarer
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan



New York är ett måste! Man vet knappt vart man ska börja med shoppingutbudet för att inte tala om alla härliga restauranger och sevärdheter!

2011-08-28 @ 13:13:59
URL: http://uh-huh-me.com/
Postat av: Madeleine

Superfint armband, måste genast klicka mig in på sidan och kika lite på dem.



Vi åker till NY om några veckor för att fira vår 1-åriga förlovningsdag. Jag har längtat efter att få besöka den staden så länge jag kan minnas och snart är det äntligen dags.

Hoppas nu bara att orkanen inte förstör allt...



Hoppas att du har en skön söndag.

2011-08-28 @ 17:08:58
URL: http://takeitorleaveittoday.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv:Ja men de kommer väl fler gånger=) De tycker jag du ska göra. Har blivit väldigt fint i den nya delen.

2011-08-28 @ 19:17:58
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Bella

Visst är armbanden snygga!! Gillar alla färger, men skulle också välja det med blå sten, eller möjligen den svarta, hmm.. Svårt då alla är så fina, hoppas du blir nöjd med ditt val!



New York är ju ett måste :)



Kramar Bella

2011-08-28 @ 21:12:26
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0