Onsdagsmys!



Jag har svårt att stå emot att köpa en tidning med mig hem när jag går förbi ett tidningsstånd. Klarade mig inte idag heller... och idag blev det dubbelt upp :)

När jag kom hem från jobbet idag doftade hela lägenheten choklad och nybakat. Min Älskling hade varit så duktig och bakat en Leilakladdkaka till sig för att fira hans andranamns-dag. Så sött! För i vårt förhållande är det jag som älskar att baka och detta är första gången på många år M bakar helt på egen hand. Men vad gör man inte för att festa till vardagen?!

Tycker inte ni att det känns som att sommaren sakta börjar lida mot sitt slut?! Detta är tredje kvällen i rad som det ösregnar utanför fönstret och himmeln är alldeles blyertsgrå. Jag kommer med största sannolikhet tända lite ljus i kväll, koka mig en kopp te och mysa i soffan med mina nya tidningar.

Visste inte att Sofis Mode både hade blivit dyrare och tjockare samt att den numera kostar som en "billigare" tidning och att man numera köper den separat utan att behöva köpa Aftonbladet. Man lär ju sig något nytt varje dag, även om mycket är väldigt oväsentligt!

Nu blir det kvällsmys för min del!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0