Mot Malmö och födelsedagsbarnet




Om någon timme sitter Anne och jag på Öresundståget som tar oss till Malmö. Vi ska spendera dagen i Malmös butiker och förhoppningsvis hitta lite höstnytt. Jag har redan spanat ut lite eventuella köp på nätet och nu återstår om plaggen är lika fina i verkligheten. Ibland kan saker ser jättefina ut på bild och sen är det tvärtom när man ser det live. :(

I eftermiddag ska vi möta upp Beatrice och umgås lite med henne. Hon fyllde 25 år i helgen som gick och jag ska passa på att överlämna en liten födelsedagspresent. I hennes rosa paket ligger ett par ljusrosa Hankypanky, en genomskinlig Viitriini och i glasasken ligger i sin tur ett par sötvattenspärlörhängen. Vi får hoppas att hon gillar min present och att hon inte läser detta under dagen!

Nu ska jag fortsätta att göra mig iordning!
Kram

Kommentarer
Postat av: camilla

Vilken supersöt present! Du verkar vara en hejare på det där! ;)

Hoppas du får en mysig helg och hittar lite nytt till höstgarderoben!



Kramar

2011-08-25 @ 20:14:42
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0