Daiquiris, Mojitos, Cosmos...




Denna fina bok hittade jag på Åhlens

Måste tipsa om den här Cocktailboken som jag hittade när jag letade efter en liten ge-bort-present till Anna som ska ha kvällens SATC-fest. Blir man inte bra sugen på att sitta på en solsäng vid en sandstrand och sippa på en drink när man ser dessa underbara och stilrena bilder? Vi har sedan tidigare en gammal coctailbok, men den är inte så inspirerande att titta i. När jag köper kok-/bakböcker tänker jag att den både ska vara en fröjd för ögat och för gommen och då är det lite konstigt att vi inte har köpt en snygg drinkbok tidigare.

Varför ska alla artister som jag vill se ha sina konserter i oktober? Jag läste precis att Veronika Maggio skulle spela i Kristianstad. Åhh, tänkte jag och kollade upp vilket datum. Men riktigt besviken blev jag när det visade sig att vara samma dag som jag och två kollegor ska gå och se Britney Spears i Malmö. Får hoppas att Veronika kommer tillbaka någon annan gång.

Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Härlig bok! Jag har en liknande som heter 101 nåt sånt :) dags för en lördagsdrik kanske? Man kan ju fynda pistols på Blocket och tradera med :) kram

2011-08-27 @ 15:49:35
URL: http://sailorswife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0