Min kväll!



Ikväll ska jag ha Ciccikväll. Min andra hälft är på herrmiddag och jag kände för en kväll med själv som sällskap. Ibland kan det vara skönt med lite egen tid och bara göra det som jag tycker är kul utan att behöva oroa sig att man är tråkigt sällskap. Så jag ska snart krypa upp i soffan och i lugn och ro bläddra i Damernas och mumsa på lite Lindt choklad. Därmed vardagslyx på hög nivå.

Usch, imorgon börjar hösten på allvar! Enligt mig var sommaren alldeles för kort och den regnade bort... Eftersom vi har haft en sådan trist sommar hoppas jag att vi får njuta av en riktig härlig höst med soliga och krispiga dagar. Längtar lite efter att gå promenader med mina Hunters. Ett tips till er som sugen på att köpa Hunterstövlar så finns de att köpa för ca 750 kr på Topshops hemsida. Förra hösten köpte jag mina från Hunters brittiska hemsida och jag fattar inte varför svenska butiker ska ta dessa överpriser på samma stövel.

Kramar


Kommentarer
Postat av: camilla

Ser ut att vara en mysig kväll hos dig!



Håller med om Hunterstövlarna. Köpte mina i London för några år sedan, halva priset mot i Sverige.

Campadre brukar även ha bra erbjudande på dem.



Trevlig kväll! Kramar

2011-08-31 @ 20:54:38
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: FruSofie

Vilken otroligt fin och mysig blogg du har!!!



Hoppas att du har en fin kväll, kan knappast bli annat med ett gott mintchoklad=)

2011-08-31 @ 21:32:45
URL: http://alltforforaldrar.se/frusofie
Postat av: Therese

Kikar in och önskar di en trevlig helg. Kram

2011-09-02 @ 21:30:54
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0