Födelsedagsfirande x två



Denna heleng har jag hunnit deltaga på hela två stycken födelsedagsfiranden på samma dag. Igår tog vi bilen till Malmö för att först springa runt på stan för att hitta julklappar. Det märktes tydligt att det var både många Malmöbor och väldigt många danskar som delade samma tanke som vi eftersom affärerna var proppfulla med folk som letade efter den perfekta julklappen.


På eftermiddagen var vi med och firade lille Rasmus som precis har fyllt 2 år. Ett riktigt trevligt barnkalas som passade både vuxna och små i smaken. Efter Rasmus kalas åkte vi vidare till Lund för att fira Magnus mamma och även hennes firande blev riktigt trevligt.


Nu är jag hemma i hemmet lugna vrå efter en dags kalasande. Tråkigt nog har jag känns mig lite krasslig så jag har mest vilat i soffan med Mari Jungstedts senaste bok i handen. Nu har jag äntligen fått tillbaka läslusten efter några månaders uppehåll och jag ser fram emot att plöja några böcker under julledigheten.  

Kram.


Kommentarer
Postat av: Bella

Låter som du haft en trevlig helg förutom att du blivit sjuk, hoppas du kryat på dig och mår bättre och haft en bra Lucia-dag!



Kramar Bella

2011-12-13 @ 22:20:14
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0