M:s Birthday!



Idag är det inte vilken dag som helst för idag är det min rarings födelsedag!

I morse väckte jag honom med "skönsång" och med två paket. I paketen låg Marc Jacobs parfymen Bang och en piké från Lyle and Scott. Jag tyckte att det var på tiden att Magnus får ta del av mitt favoritparfymmärke, Marc Jacobs ;)

Idag har vi förberett inför morgondagens födelsedagsmiddag med handling, ommöblering härhemma och bakning för min del. Istället för tårta kommer vi att bjuda gästerna på New York cheesecake med hallon och den trixade jag ihop tidigare idag. 

Nu ska jag gå och ställa mig vid spisen och laga till kvällens festmåltid och sedan blir det Mello! 

Kram

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS till sambon din : - )



Desserten låter mumsigt god! Du kan inte skicka en bit?? Hihi!!



Stor Kramis & Ha en riktigt rolig lördagkväll!

2011-02-05 @ 20:57:12
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh, jag älskar New York Cheesecake! Har dock aldrig testat med hallon utan enbart med blåbär, men jag kan tänka mig att den med hallon är riktigt smarrig.



Kram

2011-02-06 @ 18:22:00
URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hej tjejen!



hur är det med dig? Hoppas allt är bra!



Tack för att du upplyste mig om att Leila släppt en kokbok till, har du den? :-)



Grattis till din älskling, vilka fina presenter du gett honom.



MÅNGA KRAMAR

2011-02-06 @ 19:06:15
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: camilla

Vilken fin uppvaktning! Mmm.. New york cheesecake låter inte dumt! Kanske jag ska prova göra någon helg!



Var melodifestivalen bra? Jag är inte mycket för schlager men det brukar visserligen vara ganska blandat nuförtiden..



Kramar

2011-02-06 @ 19:29:45
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Ted

Hälsa att brorsan, önskar Magnus grattis i efterskott!



Ha det bra Ted

2011-02-07 @ 15:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0