Ensamtid härhemma



Ikväll är jag alldeles själv i lägenheten eftersom min andra hälft är iväg och tittar på handboll. Därför skall jag förvalta tiden med att göra riktiga tjejsaker som att ta ett varmt bad, fixa naglarna, smörja in mig med BUS och bläddra i den nya Chic med supersnygga Cameron Diaz på framsidan. Hon hade enligt mig en riktigt söt kofta och den påminner lite om min gamla Viktor&Rolf-kofta från H&M. Undrar var den har tagit vägen någonstans?

Nackdelen med vintern är att min hud och mina läppar blir supertorra och jag känner mig som en riktig blekfis. Den enda botemedlet är att smörja och åter smörja med lotion och läppbalsam och fuska med lite brun utan sol. Det är verkligen tur att sånt finns!

Kramar


Kommentarer
Postat av: camilla

Vilken härlig kväll!

Jag blir också en riktig torris när det blir riktigt kallt! Speciellt om händerna. Har du tips på bra BUS? Vill gärna behålla en fin färg och undvika solarie.



Kram kram

2011-01-13 @ 22:56:33
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Det lät som en riktigt mysig kväll! Jag känner igen det där med torr och blek, men har inte hittat någon BUS jag gillar direkt. Brukar använda Doves bara till våren och sommaren =)



Ha en härlig helg, kram!

2011-01-14 @ 09:29:42
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0