Sleepy


Vardagsrumsinspiration från Alvhem

Idag har jag gått och varit småtrött hela dagen efter gårdagens afterwork på kontoret. Nu var det ett tag sedan vi hade fest på jobbet och därmed var alla laddade till tusen. En riktig lyckad kväll med andra ord med sushi, dans, lekar och många drinkar. Jag är verkligen lyckligt lottad som har så många sociala kollegor som både kan ha kul både inför och utanför kontorets väggar. 

Ikväll ska jag, Sandra och Beatrice gå och se den nya filmen med Jake Gyllenhaal och Anne Hathaway. Tycker att det ska bli så mysigt att inta biomörkret för en stund med popcorn, läsk och förhoppningsvis av en bra film. 

Kram




Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Snyggt hem! Gillade tavlorna med kemiska tecken, bokstavstokig som jag är ;-)

Kul höra hur filmen var sen. Det är en film jag funderat på!



Kram

2011-01-22 @ 19:34:49
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: camilla

Kul med AW med arbetskamraterna!



Jag är verkligen inte med på vad som släpps på biofronten märker jag. Hoppas filmen var bra!



Svar: Jag hade sådan tur att det var just den defekta som for i backen, den small bara av att jag eldade ned ljuset för långt. Köpte en ny från butik istället.



Kramar

2011-01-23 @ 11:12:12
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Debbie

Kul! Jag har också ett skönt jobbgäng som man kan ha kul med. Sånt gör verkligen mycket!!

Var filmen bra??

2011-01-24 @ 14:34:59
URL: http://debbie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0