Mitt i veckan



Usch, jag tycker det är svårt att få till en bra bild själv. Magnus är iväg och tittar på handbollen i arenan och kunde inte hjälpa mig att ta en bra frisyrbild. Men ni ser att jag har kapat 15 cm på längden och att mina slingor är ett minne blott.

Då är halva arbetsveckan avklarad och nu är det bara två arbetsdagar kvar. Herregud, vad dagarna passerar likt en revy och det känns som att jag lever i ett ekorrhjul. Samma sak dag ut och dag in; jobb, träning, laga mat och sova.

Jag borde egentligen nyttja kvällarna mer än att bara gå och träna. Men oftast är det lättare sagt än gjort att få tiden att räcka till. Därför ska jag från och med nu försöka ha minst en kväll i veckan där jag unnar mig själv lite kvalitetstid. Sedan får vi se om jag kan hålla det. 

Kram       


Kommentarer
Postat av: camilla

Superfint! Söt som socker är du också!



Nu blev jag också sugen på att fräscha till barret lite. Trist att man ska vara så himla feg, det växer ju ändå ut :)



Kramar

2011-01-20 @ 18:30:17
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Linda - Harmony Home

Såå fin du blev i håret:D



Hoppas allt är bra

Kramar

2011-01-21 @ 20:51:41
URL: http://harmonyhome.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättesnyggt blev de & du är så himla söt på kortet Cicci! : - )

Funderar också på att kapa en bit på mitt hår på torsdag!



Roligt med fest med arbetskompisarna!



KRAMIS

2011-01-24 @ 14:56:42
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0