Pots de crème au chocolat



Ikväll ska jag servera Pots de crème au chocolat till efterrätt. Ni kanske känner igen receptet från Leila bakar i Frankrike. Enligt henne ska den vara rent livsfarligt god, så det måste vara en perfekt efterrätt till mig som älskar choklad.

Jag hoppas verkligen att vädret blir bättre! Idag har sysselsatt mig genom att baka hallonmacarons. Om jag får säga det själv, tycker jag att dem blev riktigt lyckade för att vara första gången. Det var lite trixit, men använde mig av Leilas recept och tittade på hennes klipp innan jag började. Imorgon ska jag visa er resultat av mina små bakverk.

Nu ska jag förbereda maten inför kvällens grillning.

Kramar


Kommentarer
Postat av: camilla

Åh så smarrigt! Du får säga hur de blev sen, här har vi nämligen en som är extremt förtjust i choklad! :)



Har saknat dina inlägg Cicci!



Kram kram

2011-07-18 @ 21:54:55
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0