Semester!



Imorgon börjar jag min semster! Äntligen! Nu har jag tre lediga veckor och sedan är det dags att återvända en vecka till jobbet för att göra lite moms för att sedan vara ledig en vecka till.

Nu hoppas jag på att vår semester kommer fylld med mycket sol och bad, många uteserveringsbesök och utflykter. Men då måste vädergudarna visa sin glada sida framöver eftersom regnet har hängt i luften hela dagen. Så trist!

Tidigare idag bokade vi en resa till grekiska Rhodos. Vi hade egentligen planerat att boka en sista minuten, men efter ha kollat utbudet som mest bestod av ospecficerade resor till Bulgarien och Turkiet blev vi inte speciellt sugna att åka en sista minuten. 

Kramar!

      


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gud vad skönt med en resa att se fram emot. Har aldrig varit på Rhodos men skulle väldigt gärna åka dit.

2011-07-20 @ 16:06:57
URL: http://takeitorleaveittoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0