Glädje blandat med smärta



Nu på sommaren är det perfekt med en balkong med kvällssol. Senast igårkväll satt jag och tre kollegor och sipprade på vin i den ljumna kvällen innan vi gav oss ut för att möta upp fler festsugna kollegor.

Idag är jag riktigt mör i benen och mitt ena knä värker efter årets Startskott. Men jag är riktigt nöjd över min och mina kollegors tider. I år var nog det sista året som jag var med eftersom mitt knä inte riktigt klarar av att springa en längre sträcka på asfalt blandat med kullersten.

Eftersom Kristianstaddagarna pågår för tillfället blev det fest på stan efter loppet. Jag är riktigt tacksam att ha så fina kollegor som både kan ha kul på kontoret och utanför den miljön. Igår fick jag ytterligare ett glädjebesked, då en nära vän till mig fick anställning på kontoret. Jag är så glad för hennes skull och att hon nu slipper veckopendlandet mellan Kristianstad och Helsingborg.

Ikväll skulle jag istället för att befunnit mig hemma varit på en inflyttningsfest. Men jag hoppade av sista minuten för jag känner mig väldigt seg i kroppen efter gårdagen samt att jag inte ville halta runt på stan ytterligare en kväll. Men det kommer fler festkvällar så det gör inte så mycket att jag missar en.

Kramar         


Kommentarer
Postat av: Bella

Så duktig du är och vad roligt att ni hittar på trevliga saker tillsammans efter arbetstid. Tror det är jätteviktigt för att man ska trivas även på jobbet!



Hoppas kroppen inte ömmar lika mycket idag och att du njuter av sommaren på bästa sätt!



Kramar Bella

2011-07-12 @ 21:36:49
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0