Äntligen fredag



Bild: Stadshem

Då var det äntligen fredag! Ikväll är vi bjudna på mat hemma hos Kristoffer och sedan ska vi avsluta kvällen med lite bowling. Bowling är verkligen är min bästa sida. Det brukar oftast börja bra men sedan vänder turen. Trots att jag använder de lättaste kloten, så får jag alltid ont i handlederna efter en halvtimmes spel och det är då det går utför... Vi får hoppas att jag slipper det ikväll.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra i ordning inför middagen.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Therese

Härlig bild! Det där med bowlingen händer mig med får superont efter en stunds spelande. Hoppas det gick bra i alla fall :) och att lördagen börjat fint!

2011-03-19 @ 12:15:38
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: camilla

Mysig fredag! Bowling är skit roligt! Hoppas det gick bra för dig :)



Ha en fortsatt härlig helg!



Kram

2011-03-19 @ 13:21:22
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0