Vill ut och se världen



Vem vill inte uppleva en weekend i Paris...

eller en weekend i London...

På den senaste tiden har jag blivit riktigt res-sugen. Därför har jag ägnat kvällen åt att spana runt på olika resmål på nätet. Än vet jag inte riktigt vart jag vill åka, utan känner bara för att få komma bort från vardagen ett litet tag. Därför lutar det sig åt någon weekendresa till en storstad i Europa så jag kan uppleva shopping och kultur i ett. Men innan bestämmer mig vill jag veta vart vi ska åka på utlandskickoff med jobbet, så det inte blir en dubblett.  

Kramar


Kommentarer
Postat av: camilla

Samma här, fast det är jag mest hela tiden! En shoppingresa skulle inte sitta fel nu i vår! Hoppas du hittar något spännande resmål.



Vilken lyx att få åka på kickoff i utlandet, sist var ni väl i Grekland?



Kram kram

2011-03-10 @ 21:45:58
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas du kan bestämma dig :) jag hade med gärna stuckit iväg, men jag vill bara lata mig i solen som det känns nu. Ha en fin fredag! kram

2011-03-11 @ 18:16:21
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0