Busy Busy



Ni får ursäkta min dåliga närvaro här på bloggen. Men just nu är det högtryck på jobbet, vilket innebär långa arbetsdagar framför pärmar och dator. De senaste veckorna har jag kommit hem runt åtta på kvällen och när jag har varvat ner i soffan så har det slutat med att jag har somnat framför TV-n vid niotiden. 

Imorgon är det helg igen och jag tycker det ska bli så skönt. Äntligen några dagars ledighet för att vila kroppen och knoppen. Tyckte precis att det var helg och får då känslan att veckan bara består av två dagar, måndag och fredag, istället för sju eftersom veckorna bara springer förbi.

Nu ska jag ta och plocka lite i lägenheten så jag slipper göra det till helgen.

Kramar 

  

Kommentarer
Postat av: uh-huh-me.com ~ Nettan

Ibland får man låta bloggen vara. Så är det i perioder. Sköt om dig, hoppas det stressar ner sig på jobbet snart!



Trevlig helg!

2011-03-18 @ 12:42:27
URL: http://uh-huh-me.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0