Finaldags



Idag har jag bläddrat i mina dessertböcker på jakt efter ett crèam brûléerecept. En god crèam brûlée tillhör nog topp fem på min personliga lista på efterrätter. Så underbart gott! Ikväll ska jag testa att göra det för första gången, så vi får hoppas att jag lyckas.

Ikväll är det finaldags i Mello. Jag tycker det är lite sorgligt att det är redan är final. Min personliga favorit ikväll är flickfavoriten Danny och hans In the Club. Jag har alltid varit lite svag för hans låtar och jag hoppas att han kommer ända till Düsseldorf. Dock tror jag att han kommer nog få ett hårt motstånd av Eric Saade och The Moniker. Vem hejar ni på?

Kramar 

Kommentarer
Postat av: camilla

Creme brulee är min favorit dessert, mmm! Tog den till efterrätt igår med.



Jag har inte tittat på ett enda avsnitt av Melodifestivalen, har dock hört låtarna på jobbet. Sara Vargas (heter hon så?) tyckte jag var fin men ingen vinnarlåt för den stora tävlingen. Hörde att det var Saade som gick och vann.



Hoppas du haft en fin helg!



Kramar

2011-03-13 @ 17:52:09
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0