Klipp Klipp



Från och mer imorgon så slipper jag ha håret i en ponytail...

Imorgon ska jag gå tidigt från kontoret för att hinna med ett efterlängtat besök hos min frisör Emelie på Salong Amie. Det ska bli så skönt att bli ompysslad och snygg i håret. Nu var det ett tag sedan jag besökte henne och det syns på min utväxt. De senaste veckorna har jag varit tvungen att ha ponytail för att slippa se den hemska utväxten. Men imorgon försvinner den och sedan ska håret toppas med några cm. 

Kramar  


Kommentarer
Postat av: Bella

Alltid lika skönt med ett besök hos frisören och få bli lite ompysslad och fin i håret :) Hoppas du blev nöjd!



Kramar Bella

2011-03-23 @ 20:48:37
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Therese

Det låter härligt jag måste med boka en tid då mitt hår fått nån enorm växtkraft skulle behöva gå var 6e vecka med denna hårväxt. Hoppas det normaliseras snart. Du var i alla fall jättefin med uppsatt hår. Kram från mig och hoppas du blir nöjd och vi får se resultatet

2011-05-06 @ 13:29:40
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0