Svettigt värre



Är precis hemkommen från ett svettigt träningspass på gymmet. Det var nog säkert två månader sedan jag var där eftersom jag föredrar pass framför att träna ensam. Men om man inte hinner gå på de roliga passen så får man ta det näst bästa.

Tänk att det är första april imorgon och därmed går vi in i den första riktiga vårmånaden. I april ser jag framemot några dagars ledighet i påsk och i slutet av månaden väntar min 25-årsdag. Imorgon kickar jag i gång månaden med årets största fest på kontoret. I år är det Studio 54-tema och det ska bli riktigt kul att se kollegorna mer eller mindre utklädda. Själv ska jag köra mer på färg än glitter och glamour, eftersom jag ska ha på mig en chockrosa klänning, svartprickiga strumpbyxor och matchande rosa accessoarer. 

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0