Nu är blir det fredagsmys!



Dessa fina ranunklar hade min fina M köpt med sig hem från stan. Så fina och då behövde inte jag svänga inom blomsterhandeln på vägen hem från jobbet. Roligt med lite omväxling för annars brukar jag oftast köpa tulpaner nu på våren.

Äntligen är det fredagsmys. Visste ni att ordet "fredagsmys" numera finns med i svenska akademins ordlista? Jag anser att fredagkvällar är mer speciellt än lördagkvällar. 

Ikväll vet jag inte vad som står på meny mer än Ben & Jerryglass till efterrätt. Ska man gå och köpa mat eller laga till något själv? De senaste två fredagarna har vi köpt pizza. Jag är egentligen inte så förtjust i köpepizza, men jag har hittat ett ställe som säljer med urgoda italienska pizzor med breasola och ruccola.

Ha en härlig fredagkväll!

Kramar


Kommentarer
Postat av: camilla

Ranunkler är verkligen en fin blomma, vad gulligt av honom!



Tack för tipset på sidan, fanns en hel del fint! Jag håller med dig om att Barcelona fåtöljen ska ha sin egen plats, så inget köp innan huset är spikat. Vi har flaggat vårt intresse på en tomt som är under arbete så vi får se hur det blir med den. :)



Ha en fortsatt härlig helg! Kraam

2011-03-12 @ 17:05:50
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0