Vilken skillnad med lite färg och olja!



Jag känner mig så fin i håret idag. Mitt hår har nu den perfekta bruna nyansen och den perfekta längden. Det blev verkligen så som jag ville ha det. Dagens känsla är verkligen motsatsen till gårdagens då jag bara kände mig dassig och tråkig. Ibland har man ju sådana "fuldagar", då det känns som att det kvittar vad man gör med sitt utseende för det blir inte bättre.

Idag när jag besökte Emelie hade hon vid föningen i en olja från Moroccanoil. Mitt hår blev underbart mjukt och blankt av oljan. Enligt Emelies inköpare är märket slutsålt i hela Sverige och det har snabbt blivit en favorit bland kändisarna med välkända användare som Maggie Gyllenhaal, Lady Gaga och Charlize Theron.  

Kram


Kommentarer
Postat av: camilla

Vad roligt att du blev nöjd med resultatet! Man känner sig genast fräschare när man är nyfriserad. Måste göra detsamma!

Känner inte till det märket så det ska jag försöka lägga på minnet, alltid kul att prova något nytt!



Aviator tycker jag är snyggaste modellen, det eller en väska låter ju bra vilket som! ;)



Kram

2011-03-23 @ 22:03:08
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Elins blogg

Åh vad kul att du blev så nöjd! Alltid kul med lite förändring.



Tack så mycket! :-) Än så länge har jag inte börjat fjälla som tur är, men vi får väl se hur länge det håller. Smörjer in mig hela tiden så att det inte ska hända. Däremot känner jag mig inte lika brun som när jag åkte, det försvinner rätt fort när man kommer hem till kalla Sverige ;-)



Jaha då förstår jag! Det viktigaste är ju att man själv mår bra och gör det som känns rätt liksom! Jag är också så himla mörkrädd haha.. Det var lite läskigt och spännande i början men jag vande mig fort och nu känns det bara skönt. :-)



Hoppas du får en fin dag! Kramar

2011-03-24 @ 07:43:18
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/
Postat av: Nathalie

För alla goa och glada Göteborgare kan jag meddela att Moroccanoil finns att köpa på salong ENVY i arkaden! En dunderolja!

2011-03-24 @ 14:13:04
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan

Vad roligt att du blev så nöjd! Jag måste också gå och klippa mig, när det nu ska hinnas med :)



Kram

2011-03-24 @ 18:42:08
URL: http://uh-huh-me.com/
Postat av: Anna

Åh den oljan skulle jag vilja testa=)

2011-03-26 @ 18:44:02
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0