Shoppingfynd



Nu är vi hemma i Kristianstad igen efter en helg hos mina föräldrar i Ronneby. Vi har inte varit där sedan i julas, så det var ett bra tag sedan! Igår tog Magnus, jag och min syster en tripp till Karlskrona för lite shopping. Gissa om jag blev glad när jag såg att Sisters hade Tommy Hilfiger-chinosen som jag hade spanat in förra helgen i Lund. Nu är de äntligen mina, men innan jag kan använda dem, måste de först läggas upp. De gångerna jag slipper lägga upp byxor är när jag köper dem från Topshop eller Asos som har "petitestorlekar". Jag som är liten av mig tycker att det borde finnas i Sverige också. 

I lördags gjorde jag även ett litet fynd på Cervera. Jag har länge spanat in Kastehelmi från favoriten Iittala och när det var 30 % så kunde jag inte låta bli att köpa några. Nu köpte jag fyra stycken och eftersom jag fyller år om en månad så kan jag önska mig fyra till av någon.

Nu ska jag förbereda maten innan jag ska bänka mig i soffan framför premiären av svenska Bachelorette.

Kramar 

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja just ja, de där fanns ju på Cervera! Såg också att dem hade "tallriks vecka". Bra köp!



Jag vet inte hur länge jag har letat efter tidningsstället, de har alltid varit slut. (Köpte det på Åhléns city.)

Muji har ju en liknande som kanske kan vara något?



Kul att du fick tag i byxorna!



Kram

2011-03-27 @ 22:59:21
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilka fina tallrikar du köpt!! Perfekt att du fyller år snart också :)



Kul att dina chinos fanns, hoppas du kommer trivad i dem!



Vad tyckte du om Bachelorette? Jag så reprisen idag och fick se att min gamla granne var med...



Kramar Bella

2011-03-28 @ 21:42:08
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0