Nej, jag vill inte bli sjuk!

Snart väntar sängen för min del.

Jag har inte känt mig helt kry idag. Redan igår började jag känna mig hängig och det har bara blivit sämre och sämre. Usch, vill verkligen inte bli ännu sämre! På jobbet är det många som är sjuka och risken för att bli smittad är därmed ganska stor.

Jag har försökt hålla bacillerna borta genom att dricka många koppar te, boostat mig med C-vitaminer och ätit Ben and Jerryglass. När jag var liten fick jag alltid dricka extra mycket sockerdricka och varmt vatten smaksatt med citron och socker när jag var sjuk. Nu i vuxen ålder har jag bytt ut läsken mot glass och te istället.

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas att jag kryar på mig över natten 

Kram


Kommentarer
Postat av: camilla

Neej vad trist! Hoppas det vänder och du känner dig piggare imorgon!

Ben & Jerry är aldrig fel, tycker gott du kan trösta dig med en extra potion!



Krya på dig och hoppas nu att du inte blir sängliggandes i helgen!



Kramar

2011-03-03 @ 21:08:46
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan

Krya på dig! Verkligen många som är sjuka just nu!



Trevlig helg!

2011-03-03 @ 22:02:52
URL: http://uh-huh-me.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0