Zara har kommit hem till mig




För de som undrar hjälpte det att lägga sig kl. 9 på kvällen i torsdags för igår mådde jag precis som vanligt igen. Sömn, Ben&Jerry och te kanske är den perfekta medicinen! :)

Idag tar vi bilen för att spendera en heldag i Malmö. I Malmö vankas det eventuellt lite vårshopping, lunch med Beatrice och sedan middag hemma hos Johan, Susanne och lille Rasmus.

Ett nödvändigt stopp när vi är Malmö brukar vara att besöka Zara. Men från och med för någon dag sedan kan jag enkelt köpa deras kläder från soffan tack vare deras nyöppnade webbshop. Perfekt eftersom jag älskar deras kläder och inte har någon butik runt hörnet.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig i ordning!

Kramar



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja Zara måste man alltid besöka när man är i en stad som har den butiken=)

2011-03-05 @ 17:43:26
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0