Semla x Två



När jag besökte en av mina företagskunder förra veckan så köpte jag med mig hem en hårkur från Davines Spa. Kuren ska hjälpa till att minska och balansera hårets fettproduktion och förhoppningsvis ska jag slippa behöva tvätta håret varenda dag. Hoppas verkligen att den kommer att fungera för det tar så mycket extra tid att tvätta håret var evig dag plus att det sliter på håret. Men redan efter första användningen märkte jag en viss förändring.

Har ni ätit några smaskiga semlor idag? Vi fick en vanlig semla till eftermiddagsfikan på kontoret och sedan hade Magnus köpt hem wienersemlor från Duvanders, så det blev dubbelt upp för mig. Jag jobbar dessutom på ett riktigt gottegriskontor för vi firar någonting var och varann dag. Vi fick exempelvis dubbla tårtor förra veckan bara för att Ernst hade namnsdag. Vem firar egentligen att företagsnamnet har namnsdag?

Kramar 


Kommentarer
Postat av: madde

vilken trevlig blogg:)

2011-03-08 @ 21:57:12
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter trevligt om det hjälper. Jag har ju samma problem men tvättar varannan dag, får liksom stå ut dag nr 2 och ha uppsatt hår. Men jag tvätar lugghåret varje dag :) Visst blev det en till semla igår, det har blivit rätt många nu. kram

2011-03-09 @ 08:46:20
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Som hos oss då...något att fira på jobbet nästan jämt med fika, champagne, tårta....

Tur man har bra karaktär...:)



KRAAM

2011-03-09 @ 20:48:19
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0