23 Maj



Ni som har följt min blogg ett tag vet att jag tycker att Lauren Conrad är en stor inspirationskälla. Därför vill jag tipsa om hennes egen skönhetsblogg, http://thebeautydepartment.com/. Där finner man allt från tutorials, skönhetstips till hur man gör enkla håruppsättningar á la Conrad.  

Ny vecka och därmed nya tag. Precis som många andra var jag en stund på gymmet ikväll. Jag la märke till ett diagram som jag inte har sett tidigare som visade vilka dagar flest går och tränar, och som man kan gissa så var det måndagar och fredagar.
Folk och även jag känner att man måste träna bort alla onyttigheter som man har klämt i sig under helgen.

Förutom att gå till gymmet var M och jag även nyttiga med vår middag. Om det var någon som såg du är vad du äter i torsdags kanske ni kom ihåg att Anna Skipper laga en thaigryta. Den åt vi idag och den var faktiskt riktigt god och väldigt lättlagad.

Kramar

 

Kommentarer
Postat av: camilla

Oh, tackar och tar emot av tipset! Hade ingen aning om att hon hade en skönhetsblogg!



Tack, nu håller vi tummarna för att det är lika intressant som det ser ut att kunna vara :-) Lycka till med ert sökande!



Ha en fin vecka Cicci!

Kramar

2011-05-23 @ 21:52:44
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack för tipset om bloggen!!



Såg på Du är vad du äter och tycket också att thaigrytan såg god ut, ska leta reda på receptet och testa den :)



Skönt med ett pass på gymmet



Kramar Bella

2011-05-24 @ 22:09:59
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0