Helgen som gick




Resultatet efter en gårdagens shoppingtur på Nova Lund. En kavaj/kofta från Topshop, skjorta från Ralph Lauren och ett par nya joggingskor från Nike. Det kallar jag bra shoppingresultat! Nu är jag redo för många rundor i joggingspåret i sommar.  

På kvällen väntade en hejdundrande födelsedagsfest för M:s pappa som fyller 60 år imorgon. Det var inget dåligt kalas med trerättersmiddag, liveband och serveringspersonal som servade kvällen lång! 

Jag passade på att återanvända min fina klänning från Mango som jag köpte inför Ernst & Youngs 20-årsjubileum i Åre förra året. Det var tredje gången jag använder den. Det är synd att den inte har fått hänga med på fler tillställningar, för den är så fin med sin rosa färg, stenarna och den bara ryggen.

Många kramar
 


Kommentarer
Postat av: camilla

Härligt med shopping! Och du är lika söt som alltid!



Ja det var skönt att bli av med den så snabbt, jag är ingen samlare så antingen åker det till tippen, ges bort eller som i detta fall åker ut på blocket. Perfekt!



Det blev inget IKEA besök idag, vi bestämde oss för att köpa ny stomme och större madrasser när vi väl flyttar.



Hoppas helgen din varit bra! Kramar

2011-05-29 @ 21:59:45
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Tess

Åh va fin klänning! Jag är en "klänningoman" och får nästan lite abstinens när jag ser fina klänningar! :D

2011-06-04 @ 09:53:09
URL: http://tessnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0