För en bra sak




Bild: Lite Kalabalik

I samarbete med SOS Barnbyar har Lite Kalabalik skapat dessa armband. Jag gillar att dem bara kostar en femtiolapp och att pengarna går till SOS Barnbyars projekt för att stödja familjestärkande program. Armbandet kommer att börja säljas nästa vecka på Twilfit och på Lite Kalabaliks hemsida. Jag älskar mitt Lite Katearmband och eftersom intäkterna går till en bra sak så kommer jag att klicka hem ett par stycken.

När jag vaknade i morse trodde jag att det söndag! Då vi tillbringade gårdagen i Malmö/Lund kändes det precis som att helgen snart var slut eftersom vi var iväg igår. Då betade vi av fler Ballingslövsbutiker och hann även med att spana in julsortimentet på ILVA och IKEA.

Idag tog vi en liten tur på stan för att gå några ärenden. Jag hade velat hitta ett par nya svarta byxor och som vanligt när man är ute efter något så hittar man ingenting. Hade också velat köpa de fina Filippa K-koftorna som jag spanat in för någon vecka sedan. De hittade jag heller inte och det hade varit bra läge att slå nu när Donna (den enda butiken i stan som säljer Filippa K) hade 20 % på hela sortimentet. Bättre (köp)-lycka nästa gång!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0