I Don't Know How She Does It


Bild: imdb

Ikväll var det första gången jag har sett en film på bio innan den har haft premiär. 

Tidigare ikväll har jag och några kollegor varit på kvinnligt nätverksmingel med Swedbank. Dagens ämne var kvinnor i karriären och det är ett ämne som är väldigt viktigt i dagens samhälle. Efter minglet så fick vi se Sarah Jessica Parkers nya film I Don't Know How She Does It som handlar om just detta ämne.   

Jag tycker själv att det kan vara knepigt att hålla alla bollar i luften en vanlig vardag och ändå har jag bara mig och Magnus att tänka på. Beundrar verkligen hur vissa kan kombinera jobb, familj, vänner och vardagsliv med bravur. En sådan kvinna vill jag också bli, en dag i framtiden när man bildat sig en riktig familj. En lärdom jag fick efter kvällens film är att man måste göra prioriteringar och visst ligger det något i det.

Kram 


Kommentarer
Postat av: Bella

Inte är det lätt att få ihop allt i livet emellanåt och jag beundrar verkligen alla småbarnsföräldrar som fixar och trixar för att få ihop!



Jag gillar Sarah Jessica Parker och filmen du sett är ju ett måste :)



Kramar Bella

2011-11-09 @ 22:14:49
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Therese

Jag vill med se den filmen. Man vet ju aldrig sina gränser först då man är där :) kram

2011-11-12 @ 17:13:02
URL: http://sailorswife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0