Planering



Bild: Ordning & Reda

Man märker tydligt att det inte är långt kvar till jul nu. För någon dag sedan fick vi hem Lantliv Julspecial i brevlådan och det känns lite konstigt med ordet julspecial. Man är ju van vid att butikerna börjar sätta ut sina julsaker lite tidigare för varje år som går, men nu när jag fick tidningen i hand gick det upp för mig "på riktigt"  att julen närmar sig med stormsteg!

Innan idag försökte jag styra upp lite aktiviteter tillsammans med några vänner och planen var att aktiviteterna skulle hinnas med innan jul! Men det var lättare sagt än gjort när man skulle anpassa sig till fyra andras kalendrar. Jag märkte tydligt att det inte var många lediga helger kvar innan jul så nu blir det till att ge och ta när vi ska förhandla. Hihi!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0