Lite färg...



Bilder: Bolagret

Just nu går alla mina tankar på vårt nya hem! En stor del av vår lediga tid går åt att kolla på inspirationsbilder på nätet och i tidningar. Ett hem vars inredning som jag fastnade är just nu är till salu nere i Malmö.

Tycker det är så snyggt när det vita bryts av med färgglada kivis och kuddar! Me like! Till helgen ska jag härma bilderna och ställa fram fler kivisar i blandade kulörer. Simpelt, men ändå så effektfullt! Men de får inte vara framme så länge för snart är det dags att ställa fram julsakerna. Jag har redan sett att folk har börjat ställa fram adventsljusstakarna. Vi kommer att vänta tills första advent, fast jag börjar bli sugen på att köpa lite hyacinter...

Kramar

Kommentarer
Postat av: Bella

Riktigt fina inspirationsbilder du visar, gillar det vita som bryts av med lite färg som lätt kan bytas ut efter årstid och tycke och smak.



Hösten har gått så fort och jag har inte riktigt hängt med på att är första advent nästa helg.



Önskar dig en trevlig helg!



Kramar Bella

2011-11-18 @ 20:50:33
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0