På jakt efter det ultimata köket


Bild: Ballingslöv

Mitt inspirationskök från Ballingslöv; vitt, stilrent samt utan handtag på luckor och skåp

Nu har jag tre lediga dagar framför mig! Riktigt härligt! Jag blev också sugen på att vara lite långledig nu när Magnus är ledig på grund av att hans elever har höstlov. För att kunna njuta av dagen till fullo så gick jag hem efter lunch. När jag kom hem möttes jag av ett renstädat hem och mina nytvättade kläder låg i fina högar på sängen. Rena himmelriket att komma hem till med andra ord.

I eftermiddags tog vi bilen till Ballingslöv för att besöka deras visningslokaler. Nu känns det som att vi har fått en klarare bild hur vi vill ha det i det nya huset. Det svåraste beslutet för tillfället är valet av bänkskiva. Där har vi helt olika åsikter. Jag är sugen att ha en vit och Magnus vill ha en svart. Ska bli spännande att se vem som drar det längsta strået.

Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att välja nytt kök, förstår att det är lite lurigt att välja när man tycker så olika. Jag skulle rekomendera er att gå åt det klassiska hållet om du förstår då. Det är dyrt att renovera kök så väljer man mer klassiskt typ, grå vit så brukar det hålla i längden. Vi har Kvick och är jättenöjda med de luckorna utan handtag dolda kanter som man tar tag i. Kram och ha en fin fredag

Postat av: Elins blogg

Åh vad härligt med tre dagars ledighet och vilken dröm att komma hem till ett rent hem och nytvättade kläder!



Vad roligt att välja nytt kök. Jättesnyggt kök på bilden. Vad typiskt att ni vill ha helt olika färg på bänkskivan. Gillar både svart och vitt, bara helheten är vit!



Trevlig helg! Kram

2011-11-04 @ 20:38:07
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/
Postat av: Bella

Skönt med tre dagars ledigt och kul med köksspaningen :) Gillar köket på bilden och är helt övertygad om att det ni väljer kommer bli så snyggt. Ska bli kul att se vilken färg det blir på bänkskivan :)



Ha nu en toppenhelg!



Kramar Bella

2011-11-04 @ 22:21:32
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: camilla

Ska bli så spännande att följa!

Haha för oss var det precis samma, jag ville ha vitt och han svart men sedan föll vi båda för en grå tunn granitskiva. :) Så man kan väl säga att vi möttes på halva vägen var!



Lycka till! Tror med all säkerhet att det blir ursnyggt hur som!



Kramar

2011-11-05 @ 00:42:52
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0