Paketjakt



Idag har jag varit ute på presentjakt efter jobbet. Ibland kan jag tycka att det är jätteskoj att klura ut presenter till andra och andra gånger kan det vara hur tråkigt som helst. Den gångna helgens inflyttningspresent till Carolina och Andreas blev så lyckad och uppskattad av dem att jag gjorde en "favorit i repris". Riktigt bra att kunna ha ett ess i rockärmen ibland när man känner att man inte har tid att springa runt halva staden.

Nu ska jag försöka klura ut en ”lagom dyr-julönskelista" till mig själv. Tycker det är mycket svårare att klura ut vad jag själv skulle vilja ha. Men det kan ju bero på att jag oftast hinner köpa det själv eller så har jag tröttnat på saken. Så har egentligen bara mig själv att skylla...

Kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Vilken fin bild! =)

2011-11-30 @ 19:58:29
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Ted

Hej,

Ladda ner wrapp appen, Cicci och ni andra..Gratis presentkort till er som köper saker!



Ted

2011-11-30 @ 20:30:52
Postat av: Bella

Fin bild :)



Visst är det kul att klura ut bra presenter till vänner och familj. Jag tycker oftast att det är roligare att köpa än att få presenter.



Hoppas du haft en bra dag!



Kramar Bella

2011-12-01 @ 20:37:27
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Therese

åå spännande med din önskelista jag måste med klura ut en sån. Hoppas du blev nöjd med håret. kram

2011-12-04 @ 13:52:20
URL: http://sailorswife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0