Cinnamon Bun Day




Firar ni Kanelbullens Dag idag? Vi brukar i vanliga fall fira på kontoret, men eftersom vi som blev auktoriserade firades med tårtor igår och det fanns över idag så blev det inga kanelbullar idag. Så jag var tvungen att köpa med mig hem några stycken efter jobbet så vi kunde fira ikväll! Jag har redan norpat en efter fotograferingen och jag blev glatt överraskad över att bullen var väldigt saftig och god för att vara "köpebulle". Jag som annars föredrar hembakta framför köpebullar/kakor.

Jag skulle egentligen ha varit på ett träningspass i detta nu. Men under dagen har jag fått lite känningar i halsen... Då är det bättre att hoppa över träningen och förhoppningsvis är jag bättre imorgon. Lite trist är det men jag får istället kurera mig med stora muggar med té och kanelbullar ikväll.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Bella

Stort grattis till sin auktorisation och välkommen i "gänget" :) Bra jobbat och du gör helt rätt i att vara stolt!!



Kanelbullar är ju så gott!!



Hoppas du får en mysigkväll och att det halsonda ger med sig



Kramar Bella

2011-10-04 @ 19:41:13
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: camilla

Vilka fina bilder! Det fick bli köpebullar här med även om jag som dig föredrar hembakt!



Hoppas halsen känns bättre efter lite te.



Kramar



2011-10-04 @ 21:38:16
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Therese

mumsigt! Hoppas ni har en härlig helg! kram

2011-10-08 @ 14:20:44
URL: http://sailorswife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0